Alla inlägg under april 2016

Av Linda Bengtsson - 30 april 2016 23:19

Idag har jag varit ensam med L för första gången en hel dag, eller från 8 - 16 typ. Trodde det skulle gå dåligt eftersom jag är ganska osäker på mig själv med honom. Men allt gick superbra! Och jag är förvånad över det haha, trodde inte att jag skulle få modersinstinkt men det har jag fått och det känns skönt! Blev en massa mys och sen det vanliga som mat och blöjbyten såklart.

Har haft en mysig och bra dag!!

Av Linda Bengtsson - 28 april 2016 19:42

Idag fick vi fin besök av min farmor och min farbrors fru. Dom ville så gärna träffa min lilla L och gav fina presenter vilket dom absolut inte hade behövt. L fick massa kläder som min farbrors frus son haft och vuxit ur. Så nu har jag många kläder till L sen när han växer för just nu är alla kläderna jag fick för stora till min lilla plutt. 


Min farbrors fru hade såklart med sig sin son så jag träffade honom för första gången, jättesöt liten grabb på 8 månader som lekte runder i mitt och L's rum. L's pappa åkte hem idag så jag har L för mig själv (med min mammas hjälp eftersom jag bor med henne). 


Denna dagen har varit bra och mysig tycker jag! Här kommer lite bilder från idag^^ 
         

Av Linda Bengtsson - 23 april 2016 19:46

Den 22 April kl 01.46 kom äntligen L! Han väger 2850g och är 46cm lång. Kan inget annat än att älska honom, han är så söt, fin och vacker. Jag, L's pappa och L är inne på BB och myser och har det bra. Men längtar tills vi får åka hem för jag vill gärna komma igång med amningen innan så man kan det och att allt är bra med lille L!

Här kommer bilder på min vackra pojke :)

Av Linda Bengtsson - 13 april 2016 17:09

Idag har jag gått 1 vecka övertid med L, han verkar verkligen trivas inne i magen och absolut inte vill komma ut. Imorgon har jag en tid till Helsingborg för ett ultraljud för att se så allt är ok med honom, och jag vet inte om jag kommer bli startad eller om jag kommer fortsätta vänta tills han kommer av sig själv. Vill att han ska komma nu så jag kan gosa med honom och få träffa honom.. 


Är nervös som tusan inför imorgon för jag vet inte vad dom kommer säga och hur det kommer bli. Men blir säkert bra!! 

Av Linda Bengtsson - 8 april 2016 12:04

Idag är det 2 dagar övertid för L.. Vill ju träffa honom nu :c men han känner sig väl inte riktigt redo antar jag^^ lille plutten :p 


Tråkigt att vänta men så blir det ju när han inte vill komma ut xD längtar till dig L!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards