Direktlänk till inlägg 2 november 2016

Middagsgäster

Av Linda Bengtsson - 2 november 2016 20:11

Imorse mös jag, L och våra två katter i min stund innan det var dags att gå upp (hatar att gå upp) vill bo i min säng typ. Men det går ju inte!

Mamma hade bjudit in min bror han tjej och deras lilla tös på middag idag. Det var trevligt! L och C lekte som bara den idag och hade superroligt! Vi åt köttfärslimpa, potatis, brunsås och ärter, så himla gott :)

Just nu sover L och jag sitter vid datorn och gör inget speciellt som vanligt..

Sorry för röriga inlägg, är inte så bra på att skriva haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bengtsson - 3 november 2016 20:18


Idag fick jag och mamma besök av en brandman. Han frågade bara några frågor om vi hade brandlarm eller brandsläckare och några andra saker, sen gick han igen.. liksom var det verkligen lönt? Haha dom gick ju såklart inte bara in till oss utan alla i ...

Av Linda Bengtsson - 3 november 2016 19:42

Har lite funderingar på om jag ska behålla denna bloggen eller sluta skriva i denna men fortsätta skriva i min andra... Tycker den andra bloggen har finare utseende och sånt, men denna bloggen är lättare att hantera eller vad man nu säger. Såå kommer...

Av Linda Bengtsson - 1 november 2016 18:02

Idag gav min mamma mig lite sovmorgon och tog hand om L så jag kunde sova ut lite. Inget speciellt har hänt annars idag! Igår kom min bror och hans familj hem från London, dom trivdes tydligen inte där så dom har flyttat tillbaka till Sverige! Så...

Av Linda Bengtsson - 29 oktober 2016 22:37


Idag har det inte hänt något speciellt. L har varit hos sin pappa (S) i 3 timmar som vanligt! Saknar honom massvis varje gång han är där men jag vänjer mig tillslut :) Jag cyklade till hemmakväll för att köpa godis till mig och mamma och det gick ...

Av Linda Bengtsson - 28 oktober 2016 21:42

Natten till idag har jag inte fått sova någonting för L sov bara i timmarvis, alltså han sov en timme en var han vaken i 20 minuter sen sov en timme. Så har det varit hela natten så idag är man väldigt trött! Idag fick jag, L och min mamma besök a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards