Alla inlägg den 3 november 2016

Av Linda Bengtsson - 3 november 2016 20:18

Idag fick jag och mamma besök av en brandman. Han frågade bara några frågor om vi hade brandlarm eller brandsläckare och några andra saker, sen gick han igen.. liksom var det verkligen lönt? Haha dom gick ju såklart inte bara in till oss utan alla i trappan!

Ikväll fick L ta ett varmt och mysigt bad, första gången med en bad anka, men den struntade han i, han ville bara plaska och göra så hans mamma blev helt dyngsur vilket han lyckades med haha. Men han fick tag i bad ankan en gång och sög på den lite sen slängde han iväg den igen och fortsatte med att skvätta ner sin mamma. Mammas lilla bad pojke^^

Av Linda Bengtsson - 3 november 2016 19:42

Har lite funderingar på om jag ska behålla denna bloggen eller sluta skriva i denna men fortsätta skriva i min andra... Tycker den andra bloggen har finare utseende och sånt, men denna bloggen är lättare att hantera eller vad man nu säger. Såå kommer kanske sluta skriva i denna bloggen och fortsätta med min andra. Följ mig gärna där!! 


Nouw.com/lindasplace 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards